Advertisement

MOODY THREE x FORTY - FORTECA TRAPU

MOODY THREE x FORTY - FORTECA TRAPU instagram -

🔥POSŁUCHAJ ALBUM RAIN RAP NA SoundCloud - 🔥

ARTYSTA : Moody Three & FORTY
LABEL : MOODY RECORDS LABEL
PRODUKCJA BEAT : Bruferr Beatz
MIX/MASTERING : Moody Three & FORTY
TEKST : Moody Three & FORTY
ALBUM : Rain Rap

TEKST :

Ona się mnie pyta pyta kiedy płyta bardzo dużo wydałem do dzisiaj to jest moja twierdza w studiu moja forteca tu robię rap nakręcam świat będzie z tego duży hajs

Przychodzą oni do mnie a ja otwieram wrota twierdzy i oni sobie myślą że staną się kimś większym. To jest trap to jest twierdza rapu tutaj każdy szuka znaku tak a jak nie zobaczy metki to on wyjdzie z czatu... ej ej to jest geng

to jest geng
to jest skład
one patrzą tu na nas
złotą płyte chciałbym mieć
żeby wiedzieć co jest 5
z moja mordą moody flex
na głupoty mam już kesz
piszesz nuty do niczego
mylisz sie drogi kolego
mam ambicje i marzenia
to jest tylko do spełnienia wiesz ?
hah sory nie wiesz bo nie masz nic nie
grasz tylko w lola, zero motywacji do życia

To jest wszystko co ja kocham forteca trap merola kiedy wejdę tu do studia płytę będę zrobić musiał

Te skiety tylko Gucci dla nich się liczy loui
ale w mojej fortecy to strasznie was zadusi bo u mnie tylko muza do rapu pasja jest nie rządzą mną pieniądze taki jestem sam wiesz

#MoodyThree #FORTY #Forteca #Trap

TRAPU

Post a Comment

0 Comments